Opisao bih situaciju u kojoj je trenutačno hrvatska nogometna reprezentacija – iz komunikacijske perspektive.
Imamo dva brendinga: jedan je organski brending Vatrenih, a drugi komercijalni proizvod HNS-a, brending #Obitelj. Brend Vatrenih nastao je u vrijeme Svjetskog prvenstva 1998. i usko je povezan s konceptom domoljublja za koji se vatreno borilo. Štoviše, riječ je o konceptu koji se odnosio i generalno na hrvatske reprezentacije dok nisu nastali Kauboji (za rukometaše) ili Barakude (za vaterpoliste).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu