Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Put uspjeha leži u inovativnosti

Autor: Marta Duić
16. listopad 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Bernarda Cecelja/Davor Puklavec/PIXSELL

Vlasnica tvrtke Bernarda naglašava važnost ulaganja u nove proizvode.

Na temelju vlastitih inovacija postajemo konkurentni i sami sebi osiguravamo kruh. Ideje i inovativnost su put prema snažnijem gospodarskom napretku i samo našim idejama si možemo osigurati put i probitak na strana tržišta", kaže Bernarda Cecelja iz tvrtke Bernarda. Inovacije danas za svaku industriju moraju biti jednako važne i svi moramo postati svjesni kako nam one osiguravaju bolju budućnost.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U drvnoj industriji i izradi namještaja jedino kako se možete istaknuti od drugih je inovativnošću. Nažalost, kako tvrdi Cecelja, mnogi nisu svjesni potencijala koje posjeduju i  ne iskorištavaju ga dovoljno. "Da bi si osigurali vanjska tržišta moramo misliti inovativno, inače ništa od te priče", kaže Cecelja. Njena tvrtka osim što surađuje s uspješnim hrvatskim hotelima poput Sheratona, Dubrovnika, Solarisa, Excelsiora i mnogih drugih ponosno može reći kako njihov namještaj koriste i hoteli u regiji. 

Na temelju vlastitih inovacija postajemo konkurentni i sami sebi osiguravamo kruh. Ideje i inovativnost su put prema snažnijem gospodarskom napretku i samo našim idejama si možemo osigurati put i probitak na strana tržišta", kaže Bernarda Cecelja iz tvrtke Bernarda. Inovacije danas za svaku industriju moraju biti jednako važne i svi moramo postati svjesni kako nam one osiguravaju bolju budućnost.

U drvnoj industriji i izradi namještaja jedino kako se možete istaknuti od drugih je inovativnošću. Nažalost, kako tvrdi Cecelja, mnogi nisu svjesni potencijala koje posjeduju i  ne iskorištavaju ga dovoljno. "Da bi si osigurali vanjska tržišta moramo misliti inovativno, inače ništa od te priče", kaže Cecelja. Njena tvrtka osim što surađuje s uspješnim hrvatskim hotelima poput Sheratona, Dubrovnika, Solarisa, Excelsiora i mnogih drugih ponosno može reći kako njihov namještaj koriste i hoteli u regiji. 

Autor: Marta Duić
16. listopad 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close