„Hrvatsku treba brendirati kao pustolovnu i sportsku destinaciju jer tu leži mogućnost za privlačenje novih turista„ kazala je Iva Kuliš iz Odsjeka za turizam ŽK Split ¸otvarajući susret profesionalaca u industriji avanturističkog turizma Adventure Connect, u suradnji sa Zajednicom pustolovnog turizma HGK, u ŽK Split. Dodala je da, kada je riječ o pustolovnom turizmu, više ne govorimo o alternativnoj niši turizma. Naime,ono poprima odlike glavne niše s tržištem vrijednim 263 milijarde dolara i trenutno čini najbrže rastući segment turističke ponude te ima održiv dvoznamenkasti rast.
Više od 70 profesionalaca iz turističkog sektora okupilo se u županijskoj Komori Split kako bi raspravljalo o potencijalima turističkog sektora. Sukladno Strategiji razvoja turizma do 2020, pustolovni je turizam među 10 ključnih proizvoda. Suradnja s Adventure Travel Trade Association prilika je za bolje pozicioniranje hrvatske avanturističke industrije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu