Pula i Gastroposao ‘spas’ za ugostitelje

Autor: Saša Paparella , 21. svibanj 2018. u 22:00
Zoran Šimunić, Gastroposao.eu /Žarko Bašić/PIXSELL

Gastroposao.eu ujedinjuje ponudu i potražnju za radnom snagom, a pulskim ugostiteljima objave se sada sufinanciraju.

U zagrebačkom Klubu Gastronomada u utorak će na tiskovnoj konferenciji gradonačelnik Pule Boris Miletić i voditelj projekta Gastroposao.eu Zoran Šimunić predstaviti suradnju na polju poticanja zapošljavanja u ugostiteljstvu i turizmu. 

Kako ističe Šimunić, inače jedan od pokretača gurmanske zajednice Gastronomadi, riječ je o proaktivnim mjerama s ciljem da se na jednostavan način malim i srednjim poduzetnicima omogući dolazak do kvalitetne radne snage.

"U postojećim mjerama ugostitelji moraju proći kroz iscrpljujuće procese sakupljanja papira i potvrda. Našim projektom se pomaže ugostiteljima, posebice malim poduzetnicima koji ne mogu previše odvojiti za objavu natječaja. Unutar tog projekta izbjegavamo posrednike jer poslodavac i posloprimac međusobno direktno komuniciraju", kaže Šimunić. Suradnju sa specijaliziranim portalom za pronalaženje poslova u ugostiteljstvu za Poslovni dnevnik je prokomentirao gradonačelnik Pule.

 

200 tisuća

€ za ovaj projekt osigurala je Europska unija

"Grad Pula kontinuirano pomaže razvoj gospodarskih grana koje osiguravaju nova radna mjesta. Kao logičan tijek tih aktivnosti uslijedila je suradnja s portalom Gastroposao.eu, putem kojega će Grad u najvećoj mjeri subvencionirati ugostiteljske i turističke objekte u sektoru malog i srednjeg poduzetništva. Ubuduće će se brzo i jednostavno naći ponuda i potražnja za kvalitetnom radnom snagom u turizmu i ugostiteljstvu", napominje Miletić.

Projekt financira  EU u iznosu od 200.000 eura i kandidiran je kao "case study", odnosno jedan od top projekata.

"Osnovni kriterij za prijavu za sufinanciranje bit će taj da ugostitelji posluju na području grada Pule, Gastroposao.eu će proaktivno djelovati i kontaktirati ugostitelje te predstaviti projekt, a zainteresirani će sudjelovati u troškovima s minimalnih 100 kuna i bit će pozicionirani na portalu kao veliki istaknuti oglašivač u trajanju od 30 dana. Tome treba pridodati i marketinšku promociju čitavog projekta. U svakom slučaju, ušteda za samog poslodavca je znatna", napominje Miletić.

Prema nekim procjenama, samo na području Pule ima oko 200 registriranih obrta koji se bave turizmom i ugostiteljstvom (šire područje grada ima oko 500 obrta), a procjena je da nedostaje oko 150 kvalitetnih radnika.

Komentirajte prvi

New Report

Close