‘Prošle godine skoro smo dosegli rekordnu 2019., a ove bismo je mogli i premašiti’

Autor: Marta Duić , 15. veljača 2022. u 11:58
Vasja Čretnik, direktor Terma Tuhelj/MARCEL PERNAT - GL

Vasja Čretnik, direktor Terma Tuhelj, govori o odličnim ‘pandemijskim’ rezultatima i najavljuje još bolju 2022.

Vasja Čretnik, direktor Terma Tuhelj u razgovoru za Poslovni dnevnik govori o poslovanju i poslovnim rezultatima, utjecaju pandemije na poslovanje, investicijama i ulaganjima u zaposlenike.

Kako je pandemija utjecala na vaše poslovanje, kakvi su poslovni rezultati i brojke koje su obilježile godinu?
Turistički sektor najviše je pogođen pandemijom tako da se to izrazito odrazilo i na naše poslovanje. U samom početku pandemije Terme Tuhelj bile su zatvorene od ožujka do početka lipnja kao i naša matična tvrtka Terme Olimia, a u drugom valu bili smo primorani zatvoriti hotele u Sloveniji na čak šest mjeseci.

Naravno da je to utjecalo na naše poslovanje, ali i na našu strategiju. Morali smo početi drugačije razmišljati jer su se i navike naših gostiju promijenile. Ne smijemo zaboraviti ni mjere koje su i dalje na snazi, a koje isto tako utječu na naše rezultate. Sve u svemu, zadovoljni smo rezultatima.

Unatoč pandemiji u Termama Tuhelj uspjeli smo u 2021. ostvariti prihod od oko 70 milijuna kuna s uključenom subvencijom države, što je za oko 57 posto više u odnosu na godinu ranije.

Dobrim rezultatima pridonijela je sigurnost same destinacije i svih gradova i općina koje gravitiraju našim termama, ali i disciplinirani zaposlenici koji ništa ne prepuštaju slučaju i pridržavaju se svih propisanih standarda.

S druge strane u Termama Olimia je situacija bila još teža jer je i u 2021. poslovanje bilo u potpunosti onemogućeno svim turističkim kapacitetima.

Tek početkom petog mjeseca počelo se s postepenim otvaranjem hotela i turističkih usluga. Zahvaljujući i mjerama slovenske Vlade i posebno uvođenju i ponovnom izdavanju turističkih vaučera, domaći turisti su spasili poslovanje u drugoj polovini godine.

Unatoč činjenici, da su terme bile zatvorene prva četiri mjeseca, djelomično i peti mjesec, uspjeli smo ostvariti nešto manje od 80 posto prihoda u usporedi s rekordnom 2019.

Možete li te rezultate usporediti s pretpandemijskim i kakva su vaša očekivanja od godine koja je pred nama?
Pretpandemijska 2019. svakako je bila rekordna u svim segmentima, ostvarili smo nešto manje od 75 milijuna kuna i na svim segmentima rezultati su bili jako dobri.

U 2020. pad je bio strašan, u prihodima od prodaje iznosio je više od 50 posto, ali je u jednom dijelu pomogla država sa svojim poticajima tako da smo uspjeli preživjeti. U 2021. smo uspjeli doseći 90 posto prihoda iz prodaje u odnosu na 2019.

U usporedbi s matičnom tvrtkom u Terme Tuhelj se prošle godine vratio puno veći broj stranih gostiju što je dobar pokazatelj za poslovanje, ali i za nadolazeću 2022. Ove godine pokušat ćemo ostvariti, čak i prebaciti rezultate iz 2019.

Vjerujemo da se bliži kraj ovog izazovnog razdoblja te se nadamo da ćemo se uspjeti othrvati svim izazovima koji dolaze. Vjerujemo u svoje ljude, kvalitetan proizvod i uslugu koju pružamo te ćemo dalje ulagati i razvijati nove usluge i sadržaje kako bi se naši gosti uvijek rado vratili k nama.

70

milijuna kuna prihoda ostvareno je u 2021., što je rast od 57% u odnosu na godinu prije

Koje zadnje značajnije investicije ste imali u Termama Tuhelj i jesu li u planu neke nove investicije?
U pandemijskoj 2020. otvorili smo luksuzno glamping naselje s visokih pet zvjezdica u kojem smo ponudili malo drugačiji vid odmora. U suradnji s austrijskim partnerom Gebetsroitherom izgradili smo glamping naselje s 36 jedinica, privatnim wellnessom i dječjim bazenom. Tom ponudom dodatno smo proširili ponudu kampa u čijem se sastavu i nalazi naše glamping naselje.

S obzirom na najavu brojnih natječaja, u postupku smo pripremanja novih projekata za proširenje i uređenje postojećih sadržaja i nužne energetske sanacije naših objekata.

Terme rade cijelu godinu, kako konkretno privlačite goste u post i predsezoni? Tko su najčešći vaši gosti tada i s kojih tržišta?
Konstantno ulažemo u različite prodajne i marketinške aktivnosti koje periodično prilagođavamo tržištima. Pored domaćih gostiju, najviše gostiju dolazi iz Slovenije, Austrije, Bosne i Hercegovine, Njemačke i Italije dok u ljetnom periodu u naše terme dolaze gosti čak iz daleke Nizozemske, Danske i Belgije.

Otvorenjem visoko kategorizirane kamp ponude, pozicionirali smo se kao atraktivna kamping destinacija za broje strane goste koji su ljubitelji odmora u prirodi.

Prvi motiv dolaska većine gostiju su definitivno naši termalni bazeni na Vodenom planetu s puno sadržaja za sve uzraste, a pored toga goste privlači i široka ponuda Svijeta sauna te razni wellness tretmani. Sve to zaokružuje naravno i sama lokacija resorta u zelenom Zagorju koja sama po sebi pruža odlični doživljaj netaknute prirode, ukusne gastronomije i enologije.

Kako je pandemija utjecala na vaše zaposlenike, je li kod vas bilo otpuštanja i rezova?
Sigurno su i naši zaposlenici s određenim strahom pratili tešku situaciju na tržištu, ali kako se već niz godina i prije pandemije susrećemo s poteškoćama, osigurali smo dovoljan broj kvalitetnih radnika tako da su sve naše snage bile usmjerene u racionalizaciju ostalih troškova te prodaju s ciljem da zadržimo sve zaposlene. Sretni smo što smo u tome uspjeli i najteži smo period izgurali bez otpuštanja i rezova.

Na koje načine ulažete u njih u ovo pandemijsko doba i čime ste stekli titulu poželjnog poslodavca? Jesu li se bonusi i nagrade zaposlenicima smanjivali tijekom pandemije?
Na zadovoljstvo zaposlenika, njihove međusobne odnose i osjećaj pripadnosti timu direktno utječu i novčane stimulacije, brojne pogodnosti, ulaganje u znanje te transparentna komunikacija, koje unatoč još jednoj pandemijskoj godini nismo ukinuli.

U lipnju, rujnu i prosincu za uspješno poslovanje podijelili smo nagrade zaposlenicima u ukupnoj visini do 7,5 tisuća kuna po zaposleniku. Osim toga djeca naših zaposlenika primila su prigodan poklon za kraj godine, a nagradili smo ih i novčanim iznosom od 600 kuna.

I dalje se dodjeljuje titula zaposlenik mjeseca za predanost i odgovornost prema poslu, koja osim novčanog bonusa, donosi i mogućnost korištenja službenog automobila tvrtke tri dana u mjesecu, a tu su i nagrade za naj djelatnike godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close