Politički tajnik Primorsko-goranskog saveza Nikola Ivaniš ustvrdio je na današnjoj konferenciji za novinare u Rijeci govoreći o stanju i sudbini 3. maja da će, propadne li to brodogradilište, propasti i cijela Rijeka.
Ustvrdio je kako se zadani rok za privatizaciju 3. maja od 1. srpnja 2013. godine ne može stići.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Tipično “južnoslavenska” javna jaukanja “netko nešto mora učinti da se ne desi katastrofa” neće pomoći.
Gospodin Ivaniš bi trebao barem pitati kako Vlada namjerava odgovoriti na neka temeljna pitanja.
1. Kako naša brodogradilišta – uključivo 3.maj – uspjevaju poslovati s tolikim dugovima? Podsjetimo, 3.maj godišnje plaća 250 miljuna kuna za kamate. To je više od trenutačnog iznosa temeljnog kapitala Uljanika.
2. Dugova se 3.maj može riješiti samo tako da se jednog njihovog značajnog dijela vjerovnici odreknu. Ako to ne ide, mora se u stečaj.
3. Treba prestati robovati ideologijama. GM je i dan-danas 36% u vlasništvu države (nakon državnog izvlačenja uz cijenu uz preko 50 milijardi dolara), a prekjučer je Francuska izdala garancije za 9 milijardi eura obveznica Peugeota da ga spasi stečaja. Moglo bi se reći da su Hrvati , nekada veći katolici od samog Pape insistiranjem na bezuvjenoj privatizaciji brodogradilišta kao strateškom rješenju danas postali veći kapitalisti čak i od samih Amerikanaca.
4. Rješenje: otpis dugova kroz stečaj stečaj s preustrojem i pomoć države uz pretpostavku solidnog plana za nastavak održivog poslovanja.
Uključite se u raspravu