Je li regija New Deal Europe sljedeća velika stvar i ako je tako, jesmo li spremni, bila je središnja tema B2B konferencije New Deal Europe, najvećeg marketplacea u turizmu za područje Balkana i jugoistočne Europe koji se održao krajem ožujka u Londonu, uz rekordnu posjećenost.
U više od 1000 unaprijed dogovorenih B2B sastanaka usmjerenih na stvaranje turizma u 12 zemalja jugoistočne Europe sudjelovalo je 135 predstavnika ponude i potražnje, otkriva za Poslovni dnevnik Tine Murn, suosnivač platforme New Deal Europe sa sjedištem u Londonu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu