Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do kraja ovog tjedna predstavlja nacionalnu turističku ponudu na jednom od najvećih turističkih sajmova u Španjolskoj, FITUR u Madridu, koji je važan i za ibero-američka tržišta, izvijestili su iz Glavnog ureda HTZ-a.
Uz HTZ na hrvatskom štandu se predstavlja i nekoliko hrvatskih turističkih tvrtki i zajednica, među kojima Zagreba i Dubrovnika, kao i Klaster središnje Hrvatske, a svi oni na FITURU traže poslovne prilike na španjolskom, ali i na portuglaskom te tržištima južne Amerike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu