Prometni stručnjak Željko Marušić smatra kako golema ulaganja u remetinečki rotor neće dati ni približno očekivane efekte. On smatra kako je bio pogrešan pristup povećanja pristupne moći Remetinečkog rotora, koji je najopterećenije prometno čvorište u Hrvatskoj.
Naime, Marušić ističe da se time generiraju slijedne gužve, posebice na raskrižju Avenije Dubrovnik i Avenije Većeslava Holjevca te T-čvorištu na spojnici Jadranskog mosta prema Savskoj i Horvaćanskoj cesti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.gospon strućnjak, rotor je dao iznadočekivane efekte………………..nekima,
zato je i rađen, ne mislite valjda da je to rađeno zbog bleeeeeeeeeeeeee,
mene sada zanima samo koliko će na tom okruglom prostoru biti postavljeno hrvatskih zastava na svim etažama, primjereno bi bilo oko 2000, ali vidjeti ćemo, Mikijeva je zadnja, a znamo da on dela ko konj,
budite sretni i ponosni što niste na otvorenje morali doći i zastavicama mahati delaču, dok vozi počasne umjesto posljednje krugove po rotoru
Miki sve znalački riješava pomoću grah simulacije. Dva zrna graja (automobila) sim tri zrna tam i dobije se najefikasnija protočnost automobila za rotor da ne spominjemo financijske uštede.
Danas je kolona bila od mosta do križanja Savske i Horvaćanske. Još jedan Mikijev vrhunski potez. Ali samo neka Tigra dela!
Uključite se u raspravu