Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Proizvodi bez kojih Hrvati ne mogu ni danas

Autor: Poslovni.hr
07. rujan 2015. u 13:46
Podijeli članak —
Foto: Thinkstock

Istraživanja mjerodavnih kuća iz godine u godinu potvrđuju kako je domaćim brendovima i danas teško odoljeti.

Podravkin brend Vegeta i dalje je jedan od najpoznatijih hrvatskih proizvoda. A i puno šire. Vjerovali ili ne, "jedna žlica" Vegete, najprodavanijeg Podravkina proizvoda, prisutna je danas i u jelima Australaca, Egipćana, Libijaca, Liberijaca, a odnedavno i Kamerunaca. No iako je dugogodišnja kriza malo i načela sjaj nekih perjanica domaće prehrambene industrije jer im uz bok na policama trgovaca sve češće stoje jeftine kopije, u percepciji brojnih građana i idućih će godina, pa i desetljeća, najvredniji hrvatski brendovi biti u modi, piše Večernji list.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Istraživanja mjerodavnih kuća iz godine u godinu, naime, potvrđuju kako je Ledovim sladoledima Snjeguljici i Kingu, Kraševim Dorina čokoladama, Životinjskom carstvu, Tortici, Domaćici, Bajaderi, Griotama, napolitankama, prvoj čokoladi s rižom u svijetu Mikado te Seki i Braci iz kuhinje Zvečeva, Dukatovim jogurtima, Vindijinom Z'bregov, Podravkinom Čokolinu i juhama, Juicy sokovima, Gavrilovićevim paštetama, zimskoj i čajnoj, Zvijezdinim uljima, majonezama i margarinima… i danas teško odoljeti.

Podravkin brend Vegeta i dalje je jedan od najpoznatijih hrvatskih proizvoda. A i puno šire. Vjerovali ili ne, "jedna žlica" Vegete, najprodavanijeg Podravkina proizvoda, prisutna je danas i u jelima Australaca, Egipćana, Libijaca, Liberijaca, a odnedavno i Kamerunaca. No iako je dugogodišnja kriza malo i načela sjaj nekih perjanica domaće prehrambene industrije jer im uz bok na policama trgovaca sve češće stoje jeftine kopije, u percepciji brojnih građana i idućih će godina, pa i desetljeća, najvredniji hrvatski brendovi biti u modi, piše Večernji list.

Istraživanja mjerodavnih kuća iz godine u godinu, naime, potvrđuju kako je Ledovim sladoledima Snjeguljici i Kingu, Kraševim Dorina čokoladama, Životinjskom carstvu, Tortici, Domaćici, Bajaderi, Griotama, napolitankama, prvoj čokoladi s rižom u svijetu Mikado te Seki i Braci iz kuhinje Zvečeva, Dukatovim jogurtima, Vindijinom Z'bregov, Podravkinom Čokolinu i juhama, Juicy sokovima, Gavrilovićevim paštetama, zimskoj i čajnoj, Zvijezdinim uljima, majonezama i margarinima… i danas teško odoljeti.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Autor: Poslovni.hr
07. rujan 2015. u 13:46
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close