U prvih sedam mjeseci ove godine od prodaje Dubrovnik Pass-a, digitalne verzije Dubrovačke kartice, ostvaren je prihod od 6,3 milijuna eura, što je 364 tisuće eura više nego u cijeloj prošloj godini te 399 tisuća eura više nego u cijeloj 2019. godini, objavljeno je u utorak iz dubrovačke gradske uprave.
Uz to je u srpnju ponovno zabilježena rekordna mjesečna prodaja od 1.730.655 eura, odnosno 46.129 prodanih jedinica ove digitalne ulaznice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu