Pro grupa postala Fintastic i objavila širenje na Srbiju

Autor: Mladen Miletić
03. srpanj 2025. u 13:28
Podijeli članak —
Hrvoje Travnikar, Vjeko Peretić_Fintastic

Uz predstavljanje novog identiteta, Fintastic je objavio i širenje poslovanja na tržište Srbije kroz nedavnu akviziciju tvrtke Smart Tiger, poznate na srpskom tržištu kreditnog posredovanja.

Vodeća hrvatska tvrtka za financijsko posredovanje, poznata pod imenom Pro grupa, na rooftop eventu nebodera u Strojarskoj predstavila je novo ime Fintastic i vizualni identitet pod kojim će nastaviti poslovanje u Hrvatskoj, ali i proširiti djelovanje na tržište Srbije.

Fintastic za korisnike besplatno pronalazi fantastične ponude kredita i osiguranja vodećih banaka i osiguravatelja. Ime je nastalo kombinacijom riječi finance i fantastic te odražava ambiciju brenda da postane sinonim za fantastične financijske odluke.

“S novim imenom i sloganom ‘fantastične financijske odluke’ želimo istaknuti stvarnu vrijednost koju korisnici dobivaju korištenjem usluge financijskog posredovanja. Tvrtke poput naše, posebice u ekonomski vrlo dinamičnom vremenu, mogu olakšati širok i složen proces traženja kredita, osiguranja ili kupnje nekretnine, i to ne samo za klijente, već i za banke i osiguravajuća društva kojima smo pouzdan partner s iskustvom i znanjem“, izjavio je Vjeko Peretić, osnivač i predsjednik uprave Fintastica.

Bivša Pro grupa, a danas Fintastic, vuče korijene s ranih početaka kreditnog posredovanja 2003., a od tada su razvili individualizirani model financijskog posredovanja koji klijentima omogućuje da na jednom mjestu dobiju pregled ponuda više banaka, osiguravatelja i nekretnina. Fintastic svakom klijentu pristupa individualno djelujući kao filter i vodič kroz kompleksnu ponudu tržišta, kako bi se pronašla najisplativija i najprikladnija opcija za kredit, refinanciranje ili osiguranje.

“Unatoč brojnim prednostima koje kreditno posredovanje donosi korisnicima, Hrvati još nisu dovoljno upoznati s ovom uslugom. Za razliku od zapadnih zemalja, gdje u prosjeku uslugu kreditnog posredovanja koristi 50-70 posto građana, Hrvatska je s manje od 20% daleko ispod europskog prosjeka jer mnogi građani još ne znaju da to postoji. S obzirom na to da ljudi sve više žele donositi informirane i pametne financijske odluke, kontinuirano rastemo, no i dalje je nužno ulagati u edukaciju i raditi na podizanju svijesti građana“, zaključio je Peretić.

Uz predstavljanje novog identiteta, Fintastic je objavio i širenje poslovanja na tržište Srbije kroz nedavnu akviziciju tvrtke Smart Tiger, poznate na srpskom tržištu kreditnog posredovanja. Otvorenje prve poslovnice u Beogradu najavljeno je za ovo ljeto.

“Naši su planovi ambiciozni – želimo ojačati mrežu partnera, povećati prepoznatljivost brenda te ponuditi istu razinu stručnosti i povjerenja koju njegujemo u Hrvatskoj. Tržište Srbije pokazuje velik potencijal, a vjerujemo da možemo podići razinu financijskog posredovanja kroz kvalitetnu i transparentnu uslugu. Naš pristup može donijeti stvarnu vrijednost i klijentima i partnerima u regiji. Vjerujemo da će se ljudi javiti u Fintastic jer se isplati”, poručio je Hrvoje Travnikar, član uprave Fintastica.

Autor: Mladen Miletić
03. srpanj 2025. u 13:28
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close