Kompanije koje sustavno upravljaju svojim imidžem uspješnije su u ostvarivanju poslovnih ciljeva, a tema tzv. employer brandinga kao izgradnje korporativnog imidža sve je važnija radi privlačenja i zadržavanja zaposlenika.
Da su načini "osvajanja" budućih kolega vrijedni pažnje prepoznao je Career Centar, hrvatska platforma za provođenje procesa zapošljavanja, pokrenuvši natječaj za nagradu Croatia's Best Employer Brand Awards 2019. O tome razgovaramo s Vladimirom Benićem, osnivačem Career Centra, koji objašnjava značajke natječaja i nagrada koje će pripasti kompanijama u 25 kategorija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu