Na europskoj se razini proširuju mogućnosti korištenja digitalnog identiteta, a time i otvara tržište kompanijama koje razvijaju rješenja elektroničke identifikacije, poput digitalnih novčanika. Ipak, u ovom segmentu tržište je u Hrvatskoj i dalje jako zatvoreno i rezervirano tek za državne tvrtke i velike kompanije, poput banaka.
Tračak svjetlosti u razvoju i otvaranju tržišta daje nova Uredba o elektroničkoj identifikaciji i uslugama povjerenja (eIDAS 2.0) koja je stupila na snagu krajem travnja, a s kojom se države članice moraju uskladiti u roku od dvije godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu