Trgovački lanac Drogerie markt (dm) u poslovnoj godini 2013./2014. ostvario je prihod od 1,97 milijardi kuna uz dobit od 70 milijuna.
Kako je na prezentaciji poslovnih rezultata u četvrtak u Zagrebu kazao direktor dm-a Mirko Mrakužić, u tom razdoblju prihod im je porastao za 0,48 posto, a dobit je pala za oko osam posto. No, čak i uz zabilježeni pad, Mrakužić kaže da je zbog općeg pada kupovne moći građana i sve žešće konkurencije zadovoljan postignutim rezultatima. "U prošloj poslovnoj godini investirali smo 39,7 milijuna kuna u otvaranje i modernizaciju naših prodavaonica te otvorili 72 nova radna mjesta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu