Deset vodećih trgovačkih lanaca u 2014. (podaci za 2015. još nisu objavljeni) ostvarilo je 35 milijardi i 405 milijuna kuna prihoda što je u odnosu na 2013. rast prihoda od samo 217 milijuna kuna ili 0,6 posto.
Kako je recesija 2008. ušla i na vrata hrvatske trgovine režući potrošnju kućanstava, tako su trgovci međusobno otvorili pravi cjenovni rat u nadmetanju za lojalnost kupaca nudeći im istodobno i mnoge usluge te nove linije proizvoda. Tako je Spar Hrvatska u partnerstvu s lokalnim dobavljačima uveo premium program gdje proizvođačima osim polica daje i posebno dizajniranu ambalažu uz marketinšku potporu te više puta godišnje na ukupan asortiman smanjuje cijene po 25 posto s ciljem poticanja prodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu