Kad nekom biznisu makroekonomsko okruženje i ide na ruku, tržište se pobrine da nema lakog rasta. To vrijedi i za trgovačke lance, branšu vičnu plivanju u relativno uskom bazenu marža. Rast osobne potrošnje u Hrvatskoj umnogome prolazi kroz njihove ruke, ali usporedno s maloprodajnim prometom rastu i konkurentski pritisci, a već neko vrijeme najviše oni vezani uz radnu snagu, "vruću" i nezaobilaznu temu i u drugim sektorima u Hrvatskoj.
"Tržište maloprodaje hrane raslo je u 2018. četiri posto, dakle stabilno, a približno takav rast se, prema predviđanjima analitičara, očekuje i sljedeće dvije-tri godine. Kako većina rasta BDP-a dolazi iz povećane potrošnje stanovništva, možemo zaključiti da je za hrvatsku trgovinu hrane makroekonomsko okruženje stabilno, zapravo odlično. Prosječna primanja zaposlenih rastu, a i prošla turistička sezona bila je odlična. Međutim, već lani se kao nemali izazov nametnuo nedostatak radne snage, posebice trgovaca i vozača nužnih za distribuciju robe", reći će Drago Munjiza, nekad konzultant za sektor trgovine, a danas CEO kutinske Lonije, lanca koji prihodima nije u klubu milijardera u branši, a s nešto manje od 600 milijuna kuna na rubu je kluba 'desetorke'.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu