Prema istraživanju gemiusAudiencea za srpanj, portal 24sata.hr napredovao je za jedno mjesto te je još bliži samom vrhu liste najposjećenijih hrvatskih web stranica.
Ljetna shema portala čitateljima ponudila je brojna iznenađenja i još više sadržaja, a rezultati su donijeli potvrdu velikog truda ekipe koja stvara 24sata.hr. U srpnju je 24sata.hr zauzeo treću poziciju prema posjećenosti svih hrvatskih web stranica sa 722.866 korisnika. Time se portal pomaknuo za jedno mjesto prema vrhu liste najposjećenijih hrvatskih portala kojeg i dalje drže net.hr i index.hr. Iza 24sata nalaze se tportal.hr i web oglasnik njuskalo.hr. Hrvoje Dorešić, izvršni urednik 24sata.hr izjavio je: “Svim posjetiteljima i čitateljima zahvaljujemo na povjerenju koje nam iskazuju te se nadamo da ćemo i dalje ispunjavati njihova očekivanja i za njih svakoga dana donositi najnovije i najzanimljivije sadržaje.” Iako je ljeto tradicionalno slabije razdoblje godine za poslovno-financijske portale kada se bilježi pad posjećenosti, web portal Poslovnog dnevnika poslovni.hr rastao je i u srpnju tijekom kojega su ga čitala 103.224 posjetitelja. Portal je zabilježio 557.893 posjete. Poslovni.hr tako nastavlja povećavati razliku u odnosu na ostale poslovne hrvatske portale, a postaje i sve utjecajniji u regiji pa je tako broj posjetitlja iz regije već dosegnuo 15 posto ukupnog broja posjetitelja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu