Buking za hotele i kampove na obali ove godine je ukupno bolji nego lani u svibnju, pri čemu više stope rasta na stranim tržištima bilježe objekti s razvijenijim proizvodom i višom kategorijom, koji su u prosjeku i povećali cijene 4 do 5 posto, pokazuje istraživanje konzultantske tvrtke HD Consulting.
Istraživanje o stanju bukinga hotela i kampova po hrvatskim regijama ta je tvrtka provela početkom svibnja kroz intervjue s voditeljima prodaje u većem broju hotelijersko-turističkih poduzeća s portfeljem hotela i kampova, i to u regijama Istri, Kvarneru, Dalmaciji i Dubrovniku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu