Ocjene posjetitelja web portala poput TripAdvisora izravno utječu na prihode hotela, pogotovo onih više kvalitete, ističe Sanja Čizmar iz konzultantske tvrtke Horwath HTL, koja je provela istraživanje o utjecaju online ocjenjivanja na prihode jadranskih hotela u Hrvatskoj i Crnoj Gori.
Riječ je o jednom od prvih takvih istraživanja u svijetu u sklopu kojeg je analizirano postoji li i u kojoj mjeri izravna međuovisnost između online reputacije hotela i njihovih rezultata poslovanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu