Oglašavanje je putem društvenih mreža godinama jedna od vodećih marketinških strategija velike većine kompanija. A taj će se trend, sudeći po prognozama Aljaža Peklaja, regionalnog stručnjaka za TikTok i digitalni marketing, nastaviti i u ovoj godini.
Podaci govore da nešto više od polovice stanovnika zemlje koristi društvene mreže, točnije njih 4,7 milijardi. Pritom, primjerice, broj mjesečnih korisnika Facebooka iznosi gotovo tri milijarde (2,93). Prisutnost na društvenim mrežama stoga će i u 2023. biti vrlo važno, No trendovi se jako brzo mijenjaju stoga je vrlo važno biti informiran.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu