Stalni rast cijena mnoge je natjerao da itekako paze što i koliko kupuju. Gledaju cijenu, a s količinom u pakiranju kao da su se pomirili. Naime, mnogi su proizvođači u prepoznatljivom pakiranju, za istu cijenu, jednostavno smanjili količinu proizvoda, piše HRT.
Trend smanjenja količine proizvoda započeo je prije desetak godina, a najčešće je riječ o prehrambenim proizvodima. Najprije se “otopila” čokolada – i to sa standardnih 100 grama na “mršavih” 80 ili čak 75. Trend se nastavio na mnogim, većinom prehrambenim proizvodima, što je primijetila većina kupaca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu