Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Pad zimskog turističkog prometa samo 9 posto, u ovoj agenciji su jako zadovoljni

Autor: Marija Crnjak
15. siječanj 2021. u 11:15
Podijeli članak —
Foto: Croatia Luxury rent

Najveći broj ostvarenih rezervacija odnosio se na domaće goste te u velikoj mjeri Hrvate s radnom adresom u zemljama EU.

Turistička kompanija Croatia Luxury rent, koja iznajmljuje oko 450 smještajnih jedinica u privatnom smještaju u Hrvatskoj, zadovoljna je prometom za vrijeme božićnih i novogodišnjih praznika, što je u suprotnosti s očekivanjima zbog djelomičnog lockdown-a. U odnosu na prošlu sezonu imali su pad broja rezervacija od tek 9,3 posto u odnosu na proteklu sezonu značajan.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“U pripremi prodaje blagdanskih rezervacija tijekom listopada, studenog te prve polovice prosinca, najave i prodajni rezultati su bili pozitivni. Ponajprije što je privatni smještaj nudio sigurnost gostima u vidu izolacije i neizloženosti eventualnoj zarazi. Temeljem toga, broj prodanih aranžmana do sredine prosinca bio je čak nešto bolji od prošlogodišnjeg ostvarenja u istom vremenskom periodu. Zbog uvođenja preventivnih mjera s ciljem sprečavanja širenja pandemije pred same blagdane u potpunosti je stala prodaja te je otkazano 8 posto do tad prodanih aranžmana”, otkriva Josip Stulić, osnivač tvrtke.

Turistička kompanija Croatia Luxury rent, koja iznajmljuje oko 450 smještajnih jedinica u privatnom smještaju u Hrvatskoj, zadovoljna je prometom za vrijeme božićnih i novogodišnjih praznika, što je u suprotnosti s očekivanjima zbog djelomičnog lockdown-a. U odnosu na prošlu sezonu imali su pad broja rezervacija od tek 9,3 posto u odnosu na proteklu sezonu značajan.

“U pripremi prodaje blagdanskih rezervacija tijekom listopada, studenog te prve polovice prosinca, najave i prodajni rezultati su bili pozitivni. Ponajprije što je privatni smještaj nudio sigurnost gostima u vidu izolacije i neizloženosti eventualnoj zarazi. Temeljem toga, broj prodanih aranžmana do sredine prosinca bio je čak nešto bolji od prošlogodišnjeg ostvarenja u istom vremenskom periodu. Zbog uvođenja preventivnih mjera s ciljem sprečavanja širenja pandemije pred same blagdane u potpunosti je stala prodaja te je otkazano 8 posto do tad prodanih aranžmana”, otkriva Josip Stulić, osnivač tvrtke.

Najveći broj ostvarenih rezervacija odnosio se na domaće goste te u velikoj mjeri Hrvate s radnom adresom u zemljama EU. Prodani aranžmani tijekom blagdana u najvećoj mjeri su pokrivali područje Istre i Kvarnera, dok je manji udio pozicioniran na području srednjeg Jadrana s naglaskom na zadarsko područje. Iznenađenje predstavlja značajni rast rezervacija smještajnih jedinica u Gorskom Kotaru.

Najpopularnije destinacije su, kao i do sada, bile Poreč, Umag, Rovinj i Krk, te Pag, Delnice i Zadar, koji bilježi porast od 7 posto u odnosu na proteklu godinu, najviše zbog povećanja broja i razine kvalitete smještajnih jedinica na tom području u posljednjih par godina.

 

Autor: Marija Crnjak
15. siječanj 2021. u 11:15
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close