Investicije u medijski oglasni prostor u 2012. godini od ukupno procijenjenih 1,48 milijardi kuna pale su za više od 150 milijuna kuna, odnosno za 10 posto u odnosu na godinu prije, a čak su za gotovo 40 posto manje nego u zadnjoj pretkriznoj 2008. godini, objavilo je danas Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA).
U 2012. nastavio se pad potrošnje u tiskanim medijima te u radijskom oglašavanju, a najmanji pad je zabilježen u vanjskom oglašavanju i to za 4 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu