Oznakom '0 km – creski proizvod' od sredine srpnja poljoprivredni proizvođači ovog ponajvećeg jadranskog otoka jamče posjetiteljima lokalno uzgojeno voće i povrće.
Otočno voće i povrće prodaje se na štandu na glavnom creskom trgu i u lokalnoj voćarni koja dio asortimana nabavlja od lokalnih proizvođača, a cilj oznaka je olakšati plasman i kupcima ponuditi kvalitetan, lokalno uzgojen proizvod. Oznaku 0 km- creski proizvod i slogan "Uživajte u svježem i lokalnom" osmislila je Otočna razvojne agencija (OTRA) u suradnji s Ulikom, lokalnom udrugom za razvitak poljoprivrede i agroturizma, a za označavanje u voćarnama pripremljene su pločice A3 i A4 formata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uvijek bi prije kupila naše od uvoznog no nikad nećemo znati što točno kupujemo. Koliko ko šprica i s čime ne znamo, ali sigurna sam da ne uvozimo kvalitetno povrće i voće. Prije bih rekla da uvozimo najjeftinije i ono što normalni ljudi vani ne žele jesti.
Nula kilometara a špricano otrovima 8 puta što sam vidio i što su mi rekli recimo da naši ljudi rade na krastavcima jer inače ne uspiju i onda kažu dobila rak, pa kako to. Možeš to objesit mačku o rep. Možda je kvalitetnije ono od 1200 km.
Uključite se u raspravu