Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ovom inozemnom trgovačkom lancu Hrvati su jako skloni

Autor: Poslovni.hr
14. siječanj 2013. u 09:43
Podijeli članak —
Ilustracija

Saznajte tko je osvojio prvo mjesto kategorije “Međunarodni (inozemni) maloprodajni trgovački lanac” u istraživanju Best Buy Award.

U recentnim Best Buy Award istraživanjima hrvatskog tržišta za godinu 2012/2013 trgovački lanac Lidl Hrvatska osvojio je najviše ocjene hrvatskih kupaca (1. mjesto) za najbolji omjer cijene i kvalitete u čak nekoliko ključnih tržišnih kategorija – u dva neovisna Best Buy Award istraživanja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Lidl Hrvatska osvojio je prvo mjesto kategorije "Međunarodni (inozemni) maloprodajni trgovački lanac" u istraživanju Best Buy Award na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku, provedenom u srpnju 2012. od strane Centra za istraživanje tržišta GfK iz Zagreba, metodom CATI – DEEPMA (Computer Assisted Telephone Interviewing – Deep Mind Awareness), stoji u objavi za medije.

U recentnim Best Buy Award istraživanjima hrvatskog tržišta za godinu 2012/2013 trgovački lanac Lidl Hrvatska osvojio je najviše ocjene hrvatskih kupaca (1. mjesto) za najbolji omjer cijene i kvalitete u čak nekoliko ključnih tržišnih kategorija – u dva neovisna Best Buy Award istraživanja.

Lidl Hrvatska osvojio je prvo mjesto kategorije "Međunarodni (inozemni) maloprodajni trgovački lanac" u istraživanju Best Buy Award na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku, provedenom u srpnju 2012. od strane Centra za istraživanje tržišta GfK iz Zagreba, metodom CATI – DEEPMA (Computer Assisted Telephone Interviewing – Deep Mind Awareness), stoji u objavi za medije.

U istom istraživanju, Lidl se dokazao kao ponuđač najboljeg omjera cijene i kvalitete u čak četiri kategorije trgovačkih robnih marki (tzv. PL – Private Label). Lidl je tako, od strane hrvatskih građana odabran kao najbolji izbor kada je riječ o proizvodima trgovačkih robnih marki u sljedećim kategorijama: čokolada, sladoled, bomboni i žitarice za doručak.

Osim osvojenih prvih mjesta u spomenutom Best Buy Award istraživanju, Lidl je uspio osvojiti čak tri druga mjesta za svoje trgovačke robne marke u kategorijama: keksi, cola i vina, te čak devet trećeplasiranih pozicija za svoje trgovačke marke u kategorijama: mlijeko, jogurt, dječji desert, sir, tjestenina, sokovi općenito, sok – voćni, kućne kemikalije i prašak za rublje.

Vodeća pozicija Lidla, kao međunarodnog (inozemnog) trgovačkog lanca u Hrvatskoj najboljeg omjera cijene i kvalitete potvrđena je u istraživanju Internet – Best Buy Award provedenom od strane švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association, tijekom mjeseca listopada 2012. godine na 1.200 ispitanika – isključivo korisnika interneta u Hrvatskoj.

U istom istraživanju provedenom metodom CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness), Lidl je od strane ispitanika odabran i kao maloprodajni trgovački lanac najboljeg omjera cijene i kvalitete kada je riječ i o ponudi svježeg kruha, svježih peciva i drugih svježih pekarskih proizvoda u Republici Hrvatskoj.

Naime, ispitanici su Lidl-ove pekarske proizvode proglasili proizvodima najboljeg omjera cijene i kvalitete u odnosu na pekarske proizvode drugih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj koji također imaju ponudu svježe pečenog kruha, peciva i drugih pekarskih proizvoda.

Ispitanicima u oba navedena Best Buy Award istraživanja (onom iz srpnja, kao i onom iz listopada) odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi nazive proizvoda i trgovačkih lanaca za koje smatraju da im na tržištu nude najbolji omjer cijene i kvalitete.

Ove pobjede i osvojene visoke pozicije Lidla posebno su značajne kada se uzme u obzir činjenica da potrošači danas prema nedavnom istraživanju Centra za istraživanje tržišta GfK pri odluci o kupnji najveću težinu daju upravo ponuđačima najboljeg omjera cijene i kvalitete na tržištu gdje je Lidl prepoznat od strane potrošača kao zamjetan ponuđač vrijedan potrošačeve pažnje.

Istraživanja «Best Buy Award» provode se u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Osnovni je cilj Best Buy Award istraživanja dobivanje uvida u iskustvo i percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva njima bliskih osoba (kolege, prijatelji, rodbina i sl.)

Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga. Best Buy Award je projekt švicarske organizacije ICERTIAS – International Certification Association kojeg u hrvatskoj provodi tvrtka Axios u partnerskoj suradnji s vodećom svjetskom konzultantskom i revizorskom kućom PWC (PricewaterhouseCoopers).

Autor: Poslovni.hr
14. siječanj 2013. u 09:43
Podijeli članak —
Komentari (4)
Pogledajte sve

Zanimljivo kako stranim bankarima,trgovcima,oiguravateljima i inim sličnim nije smetala naša birokracija prilikom dolaska … ne idem u strane trgovačke lance iz principa a niti strane proizvode ne uzimam ako imam naše s tim da cijena nije viša od 10-15%

Ne znam po kojim to kriterijima LIDL moye biti bolji od INTERSPAR-a ili KAUFLAND-a?? Kvaliteta robe je katastrofalna, a cijene su za sve artikle vise cak i od “nasih domacih razvikanih brendova”. LIDL moze biti dobar lanac samo za penzionere koji su u startu prevareni “pametnim” akcijskim cijenama koje ustvari nisu nikakva posebna akcija, ili za usputne kupce-kasne povratnike s posla koji nemaju drugog izbora!
Sve mi to lici na placenu reklamu!!!

jednostavan i ekonomičan koncept trgovine za brzu kupovinu kakva bi i trebala biti, svaka čast! A većina privatnih marki na razini ili iznad “naših” razvikanih brandova.

meni je najbolji interspar, a u lidl sam ušao samo jednom i nadam se nikad više… tada sam kupio onaj kornet za 3kn i na silu ga pojeo, nikad više, Ledo je space shutlle za to smeće od sladoleda

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close