Nakon nedavnog donošenja nove brending strategije Grada Trogira, grad traži novog direktora Turističke zajednice koji bi trebao provesti navedenu strategiju i kapitalizirati potencijal grada. Natječaj je objavljen u Narodnim novinama i traje do 28. prosinca.
"Godinu i pol dana radili smo na novoj brending strategiji grada koja nam otvara ogromne mogućnosti pozicioniranja na domaćem, ali i mediteranskom tržištu. Smatramo da trebamo znati odgovoriti potrebama modernih turista te im osigurati motiv da dolaze barem deset mjeseci u godini, a s projektom brandiranja destinacije ozbiljno smo krenuli u to. Želimo da se oni najbolji i najkompetentniji profesionalci prijave za čelno mjesto našeg TZ-a. Nadamo se da će kandidati za ovaj posao pokazati poznavanje koncepta ambicioznih projekata u koje smo krenuli, dobru razinu marketinških i digitalnih znanja i da će njihov entuzijazam pratiti naše planove i želje. Da, želimo vrijedne, kreativne i energične ljude jer upravo takvi su jako potrebni i u javnom sektoru., istaknuo je gradonačelnik Trogira Ante Bilić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu