Žlahtina, brend Vrbnika na Krku, jedna od prvih autohtonih vinskih sorti koja je većinom obrađena u gladnim fermentacijama i kontroliranim uvjetima, lagano i pitko vino koje se prodaje uglavnom unutar jedne sezone, vjerojatno je najvažnija stvar u tom kraju gdje je veliki broj proizvođača grožđa koji od toga ostvaruje pristojne redovite ili dopunske prihode.
Ova je sorta pokretač vrbničkog turizma, čak i sobe u hotelu nose naziv po njoj, a osigurava prosperitet lokalnoj zajednici i vrelo je brojnih investicija u širenje kapaciteta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu