Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Orsat Zovko doveo UFC u Zagreb, prodao 10 posto udjela u Fight Channelu i seli u SAD

Autor: Saša Paparella
11. siječanj 2016. u 14:19
Podijeli članak —
Iako zasad nije poznato tko će sve nastupiti u Areni, organizator vjeruje u odličnu popunjenost/Thin

Bivši menadžer Mirka Filipovića prije godinu dana je prodao dva dječja televizijska kanala i posvetio se širenju Fight Channela.

Ultimate Fighting Championship (UFC), vodeći organizator natjecanja u mješovitim borilačkim vještinama (mixed martial arts, MMA) i najveći Pay-Per-View event provider u svijetu, objavio je da će se u Areni Zagreb 10. travnja održati UFC Fight Night Zagreb, koji će uživo prenositi Fight Channel. Glavni inicijator tog događa je Orsat Zovko, vlasnik Fight Channela i Final Fight Championship (FFC), važnog promotora borilačkih vještina.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Na organiziranju tog događaja, kojeg će pratiti cijeli svijet, radili smo više od dvije godine. Bilo je to jako puno uvjeravanja, ali na kraju smo uspjeli. UFC je strateški partner našeg Fight Channela, a s njima surađujemo od Cro Cop Final fighta u Areni 2012. , rekao nam je Zovko, nekadašnji menadžer Mirka Filipovića. Tako će za nekoliko mjeseci Zagreb postati prvi grad na svijetu koji je – a sve to u organizaciji Fight Channela – ugostio finale K-1 (2013.), potom Glory, najjači kickboxing brend na svijetu (2014.) i sada UFC priredbu.

Ultimate Fighting Championship (UFC), vodeći organizator natjecanja u mješovitim borilačkim vještinama (mixed martial arts, MMA) i najveći Pay-Per-View event provider u svijetu, objavio je da će se u Areni Zagreb 10. travnja održati UFC Fight Night Zagreb, koji će uživo prenositi Fight Channel. Glavni inicijator tog događa je Orsat Zovko, vlasnik Fight Channela i Final Fight Championship (FFC), važnog promotora borilačkih vještina.

Na organiziranju tog događaja, kojeg će pratiti cijeli svijet, radili smo više od dvije godine. Bilo je to jako puno uvjeravanja, ali na kraju smo uspjeli. UFC je strateški partner našeg Fight Channela, a s njima surađujemo od Cro Cop Final fighta u Areni 2012. , rekao nam je Zovko, nekadašnji menadžer Mirka Filipovića. Tako će za nekoliko mjeseci Zagreb postati prvi grad na svijetu koji je – a sve to u organizaciji Fight Channela – ugostio finale K-1 (2013.), potom Glory, najjači kickboxing brend na svijetu (2014.) i sada UFC priredbu.

Neke informacije nije moguće dobiti – primjerice o financijskoj vrijednost tog događaja, te kolika će biti cijena ulaznice za zagrebački spektakl. Kao orijentir moglo bi poslužiti finale K-1, također održano u Areni, kada je najeftinija ulaznica stajala 150 kuna. Pojedinosti nismo uspjeli doznati niti u UFC-u, gdje nam je rečeno da očekuju dolazak većeg broja stranih ljubitelja borilačkih vještina.
I Zovko kaže da popunjenost Arene ne bi trebala biti problem, te dodaje kako je MMA najbrže rastući sport na svijetu, a postoji puno ljudi kojima nije teško otputovati na drugi kontinent samo da pogledaju neku borbu . Zasad se ne zna tko će se sve boriti – postoji šansa da nastupe neki hrvatski borci, ali i stranci koji imaju ugovor sa Zovkovim FFC-om.

Pobjeda i s lošijom ponudom
Potpisali smo ekskluzivni dvogodišnji ugovor s Robinom van Roosmalenom, aktualnim svjetskim prvakom u kickboxingu, obvezao se nastupiti po četiri puta godišnje. Uspjeli smo ga dobiti, iak su se svi veliki brendovi tukli oko njega , rekao nam je Zovko. Na pitanje da li je pobijedio zato jer je Nizozemcu ponudio najbolje uvjete, kaže ne, mi smo mu dali lošije uvjete, ali je ipak prihvatio našu ponudu! Pa i kad se odlučivalo tko će 2013. organizirati K1 turnir, koji se po prvi put u povijesti nije održao u Japanu, organizaciju je dobio Fight Channelu i K1 je održan u zagrebačkoj Areni, iako je i tada naša ponuda bila puno lošija od ostalih.

Kako to uspijevam? Pa ne mogu vam baš sve odati , smije se Zovko. Zato nam otkriva da je prodao po 10 posto udjela u Fight Channelu i u FFC-u američkoj producentskoj kući Hoplite Entertainment i 1. veljače seli u Los Angeles. Sa FFC-om smo stvorili brend koji se gleda u više od 50 zemalja svijeta, pa sam sada dobio zbilja dobro ponudu za tih deset posto vlasništva. Osim toga, ovako je suvlasnikom mojih tvrtki postala producentska kuća Hoplite, lanjski dobitnik nagrade Emmy, a to će nam sigurno pomoći u širenju , ne miruje Zovko, koji radi i poseban borilački kanal za arapsko tržište pa je već osnovao tvrtku u Abu Dhabiju.

Pokriva cijeli svijet
Zasad program s boraličkim sportovima preko Fight Channela emitira u Hrvatskoj i okolnim zemljama, a taj je kanal već u prvi tri godine prikupio preko 1,5 milijuna pretplatnika. Dio live programa u Hrvatskoj se emitira preko Nove TV i ima odličnu gledanost. Ostatak svijeta pokriva kanal Fight Channel World, čiji se program uskoro počinje prevoditi i na arapski. Iz Abu Dhabija će se raditi i neke emisije namijenjene samo arapskom tržištu, primjerice reality show s tamošnjim borcima. Zovko je godinama razvijao dvije vrste televizijskih kanala, dječje i borilačke, a onda je krajem 2014. prodao Orlando kids i OK Bambino i potpuno se posvetio Fight Channelu. Od projekta Kids stvorio je regionalni kanal na pet jezika, od slovenskog do makedonskog. 

Autor: Saša Paparella
11. siječanj 2016. u 14:19
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close