Rujan i listopad tradicionalno su važni mjeseci za zagrebački turizam, kojem su u dobrim godinama nosili petinu godišnjeg prometa, poslovne i privatne evente, rast odmorišnih gostiju koji izbjegavaju ljetne vrućine i gužvu.
Iako glavni grad bilježi slabiji oporavak turističkog prometa u odnosu na destinacije na Jadranu, a početak četvrtog vala pandemije izaziva bojazni od novih epidemioloških mjera, u sektoru žele biti optimistični po pitanju jeseni i ostatka godine, te u sljedećoj očekuju značajna poboljšanja.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu