Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

OPG turizam na 146% prema 2019., digitalni marketing ključan za dalje

Autor: Mladen Miletić
25. listopad 2022. u 22:00
Podijeli članak —
Foto: VAL

Prosječni CTR (click-through rate) kampanje bio je bar 10 puta bolji od tržišnog prosjeka, a provedena je u cijelosti na temelju podataka iz Mastercardovog rješenja Tourism Insights koje donosi sveobuhvatnu analizu stavova, ponašanja i preferencija turista.

Kampanja “Experience all Croatia has to offer” koju su ovog ljeta zajedno proveli Hrvatska turistička zajednica i Mastercard s ciljem promocije Hrvatske kao turističke destinacije s fokusom na tržišta Italije, Ujedinjene Kraljevine i Nizozemske bila je tema i panel-rasprave “Amore, more i data – ili kako uvid u podatke utječe na strateški pristup turizmu” u kojoj su su sudjelovali predstavnici HTZ-a i Mastercarda Kristjan Staničić i Gea Kariž te znanstveni savjetnik Instituta za turizam Josip Mikulić.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako je digitalni marketing danas ključan pri donošenju odluke o izboru destinacije putovanja, panelisti su se složili da je naša zemlja slabije prepoznata u kontinentalnoj i ponudi ruralnih područja, a Mikulić ističe: “Noćenja na obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima imaju udjel od tek 0,1% u RH, no bilježila su i najmanji pad u pandemiji, a u odnosu na predkriznu 2018./19. sada su na 146%! OPG-i kao mikro-destinacije nude sve što suvremeni turist traži – spoj poljoprivrede i turizma, zelen je, autohton, nemasovan, manje sezonalan, nudi personaliziran pristup gostu, domaće proizvode, zapošljavanje domicilnog stanovništva…”.

Kampanja “Experience all Croatia has to offer” koju su ovog ljeta zajedno proveli Hrvatska turistička zajednica i Mastercard s ciljem promocije Hrvatske kao turističke destinacije s fokusom na tržišta Italije, Ujedinjene Kraljevine i Nizozemske bila je tema i panel-rasprave “Amore, more i data – ili kako uvid u podatke utječe na strateški pristup turizmu” u kojoj su su sudjelovali predstavnici HTZ-a i Mastercarda Kristjan Staničić i Gea Kariž te znanstveni savjetnik Instituta za turizam Josip Mikulić.

Kako je digitalni marketing danas ključan pri donošenju odluke o izboru destinacije putovanja, panelisti su se složili da je naša zemlja slabije prepoznata u kontinentalnoj i ponudi ruralnih područja, a Mikulić ističe: “Noćenja na obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima imaju udjel od tek 0,1% u RH, no bilježila su i najmanji pad u pandemiji, a u odnosu na predkriznu 2018./19. sada su na 146%! OPG-i kao mikro-destinacije nude sve što suvremeni turist traži – spoj poljoprivrede i turizma, zelen je, autohton, nemasovan, manje sezonalan, nudi personaliziran pristup gostu, domaće proizvode, zapošljavanje domicilnog stanovništva…”.

Prosječni CTR (click-through rate) kampanje bio je bar 10 puta bolji od tržišnog prosjeka, a provedena je u cijelosti na temelju podataka iz Mastercardovog rješenja Tourism Insights koje donosi sveobuhvatnu analizu stavova, ponašanja i preferencija turista.

Autor: Mladen Miletić
25. listopad 2022. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close