OPG turizam na 146% prema 2019., digitalni marketing ključan za dalje

Autor: Mladen Miletić , 25. listopad 2022. u 22:00
Foto: VAL

Prosječni CTR (click-through rate) kampanje bio je bar 10 puta bolji od tržišnog prosjeka, a provedena je u cijelosti na temelju podataka iz Mastercardovog rješenja Tourism Insights koje donosi sveobuhvatnu analizu stavova, ponašanja i preferencija turista.

Kampanja “Experience all Croatia has to offer” koju su ovog ljeta zajedno proveli Hrvatska turistička zajednica i Mastercard s ciljem promocije Hrvatske kao turističke destinacije s fokusom na tržišta Italije, Ujedinjene Kraljevine i Nizozemske bila je tema i panel-rasprave “Amore, more i data – ili kako uvid u podatke utječe na strateški pristup turizmu” u kojoj su su sudjelovali predstavnici HTZ-a i Mastercarda Kristjan Staničić i Gea Kariž te znanstveni savjetnik Instituta za turizam Josip Mikulić.

Kako je digitalni marketing danas ključan pri donošenju odluke o izboru destinacije putovanja, panelisti su se složili da je naša zemlja slabije prepoznata u kontinentalnoj i ponudi ruralnih područja, a Mikulić ističe: “Noćenja na obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima imaju udjel od tek 0,1% u RH, no bilježila su i najmanji pad u pandemiji, a u odnosu na predkriznu 2018./19. sada su na 146%! OPG-i kao mikro-destinacije nude sve što suvremeni turist traži – spoj poljoprivrede i turizma, zelen je, autohton, nemasovan, manje sezonalan, nudi personaliziran pristup gostu, domaće proizvode, zapošljavanje domicilnog stanovništva…”.

Prosječni CTR (click-through rate) kampanje bio je bar 10 puta bolji od tržišnog prosjeka, a provedena je u cijelosti na temelju podataka iz Mastercardovog rješenja Tourism Insights koje donosi sveobuhvatnu analizu stavova, ponašanja i preferencija turista.

Komentirajte prvi

New Report

Close