Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Održavanje tramvaja za 129,9 milijuna kuna

Autor: Poslovni dnevnik
29. prosinac 2021. u 22:00
Podijeli članak —
Sporazum se odnosi na Končarove serije 2200 i 2300/T. Miletić/PIXSELL

Okvirni sporazum je sklopljen na razdoblje od dvije godine, a temeljem njega će se sklapati pojedinačni ugovori za popravak i održavanje tramvajskih vozila isporučenih Gradu Zagrebu.

Končar – Električna vozila i Zagrebački električni tramvaj (ZET) potpisali su okvirni sporazum za popravak i održavanje niskopodnih tramvaja serije 2200 i 2300, ukupne vrijednosti 129,9 milijuna kuna, priopćeno je u srijedu iz Končar Elektroindustrije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Okvirni sporazum je sklopljen na razdoblje od dvije godine, a temeljem njega će se sklapati pojedinačni ugovori za popravak i održavanje tramvajskih vozila isporučenih Gradu Zagrebu.

Končar – Električna vozila i Zagrebački električni tramvaj (ZET) potpisali su okvirni sporazum za popravak i održavanje niskopodnih tramvaja serije 2200 i 2300, ukupne vrijednosti 129,9 milijuna kuna, priopćeno je u srijedu iz Končar Elektroindustrije.

Okvirni sporazum je sklopljen na razdoblje od dvije godine, a temeljem njega će se sklapati pojedinačni ugovori za popravak i održavanje tramvajskih vozila isporučenih Gradu Zagrebu.

Iz Končara podsjećaju kako su Končar-Električna vozila od 2005. do 2010. isporučila ZET-u 142 niskopodna tramvaja, vrijedna više od 250 milijuna eura.

Niskopodni tramvaj i svi njegovi važni podsustavi rezultat su vlastitog razvoja, u kojem su sudjelovala brojna društva Grupe Končar.

Navode i kako su zahvaljujući uspješnoj dugogodišnjoj suradnji s Gradom Zagrebom stvorene pretpostavke za iskorak na zahtjevno europsko tržište, na kojem je Končar predstavljen s hrvatskim visokotehnološkim proizvodom.

Potpisani sporazum je nastavak dugogodišnje suradnje sa ZET-om i u skladu je s Končarevom strategijom poslovanja – da uz isporuku proizvoda gradi dugoročne odnose s kupcima, važne za postizanje najboljih performansi proizvoda u tijeku životnog vijeka.

Autor: Poslovni dnevnik
29. prosinac 2021. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close