Odnos s radnicima u Aminessu je ‘veza koja traje’. Zato se i vraća 70% sezonaca

Autor: Lucija Špiljak , 23. veljača 2020. u 22:00
Prvi hotel za zaposlenike gradi se gotovo u centru Novigrada

Zaposlenici ne samo da su željni znanja već ga i traže, važne su im lekcije na poslu.

Turistička kompanija Aminess predstavila je nedavno Aminess HUB, edukativnu platformu koja povezuje skup internih edukacija s ciljem razvoja zaposlenika na svim razinama, a obuhvaća tri područja edukacije – Aminess Gourmet Lab, Aminess Start i Aminess Pro, u sklopu kojih će educirati voditelje i zaposlenike što uključuje usavršavanje i učenje digitalnih vještina i stranih jezika te kulinarskih vještina.

Stalnih zaposlenika u Aminessu je 212, a u špici sezone s učenicima, studentima i sezoncima naraste i do 650, od čega je stranih 80-ak. Ciklus edukacija provodit će se od veljače do lipnja kada je i najveća koncentracija djelatnika, navodi Sanja Žužić, voditeljica ljudskih resursa u Aminessu, dodajući da se u Aminess vraća 70% sezonaca.

Nemaju problema s punjenjem
Predstavljanje platforme okupilo je različite stručnjake iz različitih područja koji su raspravljali o podizanju kvalitete u turizmu kroz ulaganje u zaposlenike. Složili su se da educirano osoblje jača konkurentnost te da u turističkim kompanijama traje ‘borba’ za svakoga gosta.

Prošla sezona potvrdila je da kompanije koje ulažu u kvalitetu ponude, infrastrukturu, sadržaj i zaposlenike nemaju problem s punjenjem kapaciteta. Sanja Žužić na panelu je istaknula da je cilj Aminessa razvijati potencijal zaposlenika i naglasiti važnost cjeloživotnog učenja. “Kroz edukaciju mogu steći dodatna znanja i vještine kako bi se još razvili, čime i sebi podižu konkurentnost i jačaju poziciju na tržištu rada. Važno je to napomenuti jer formalno obrazovanje nije i kraj obrazovanja”, napomenula je i dodala da im radnici dobivaju mentora pa je i moto Aminessa ‘veza koja traje’.

“Zaposlenici su naš prvi kontakt s gostima, svaki mjesec daju svoje prijedloge, a tako se povećava i kvaliteta zaposlenika što će gosti prepoznati i adekvatno nagraditi. Dobiva se i novčani stimulans za trud i rad. Važno je da se usmjerimo i prema mlađim i kreiramo njihove razvojne planove”, istaknula je voditeljica ljudskih resursa. Podsjetila je i na prvi hotel za sezonske radnike koji Aminess gradi gotovo u centru Novigrada.

“Bit će prostorija za druženje, dnevni boravak, kuhinje, recepcijski dio, a sobe će biti dvokrevetne i trokrevetne. Oni dolaze u našu malu obitelj i želimo da osjećaju dobrodošlicu. Procjena je da će novi zaposlenici useliti 1. lipnja, a prebacit ćemo i one koji su već stigli. Standard hotela je na visokom nivou”, istaknula je Žužić.

No, pojavljuju se izazovi poput otpora prema učenju jer zaposlenik nekad ne prepozna vrijednost komunikacije, na što je upozorila Petra Čolak, izvršna direktorica centra poslovnih vještina HalPet. No, takve situacije, kaže, danas su ipak rijetke jer zaposlenici ne samo da su željni znanja već ga aktivno i traže.

“Ključna je postojana edukacija”, navela je Čolak koja će u sklopu Aminess Huba držati predavanja o komunikacijskim vještinama. To će, istaknula je, rezultirati višom razinom usluge i imidža kompanije, jer je svaki zaposlenik svjestan važnosti unapređivanja kompetencija. Danas su poželjnije edukacije organizirane kroz mikro znanja i lekcije na poslu, a važan je i način kako se prenosi znanje i tko ga prenosi.

“Edukacija treba biti ciljana, interaktivna, korisna, primjenjiva, optimalna vremenski i zabavna”, poručila je.

Razviti kapacitet vođenja
Martina Kessler, voditeljica organizacijskog razvoja i projekta Certifikat Poslodavac Partner u Selectu, kao najvažnije uvjete danas navela je međuljudske odnose, odnose u timu i odnos s voditeljem.

“Moramo razviti kapacitet vođenja, osnažiti same rukovoditelje koji će ostvarivati odnose pune povjerenja. Aminess je jedina hotelijerska kuća koja nosi ovaj certifikat, a koji ima rigorozne procjene. U Hrvatskoj manje od 100 organizacija može zadovoljiti taj standard. Voditelji znaju ciljeve razvoja svojih radnika, stalno prate njihov napredak, pružaju im ljudski pristup. Važno je da se glas radnika čuje i da mogu istaknuti svoje ideje i želje”, napomenula je Kessler.

Tvrtke koje već u oglasu za posao istaknu kvalitetu koju nude, transparentni sustav, perspektivu i osobni razvoj, bolje privlače zaposlenike.

Komentirajte prvi

New Report

Close