Britanski turisti vole krstarenja, obiteljske odmore u velikim hotelskim kompleksima s bazenima i raznovrsnim uslugama, po što povoljnijim cijenama, a popularna odredišta su Kanarski otoci, Turska, Grčka i Egipat gdje je takav koncept turizma najizraženiji. Međutim, sve veći broj Britanaca odlučuje se na putovanja u bliske i srednje udaljene destinacijama do tri sata leta, city break putovanja, te putovanja vezana uz selektivne oblike turizma, kao što su gastro, kulturni, zdravstveni i aktivni turizam.
To mogu biti prilike za Hrvatsku, no s obzirom da po cijenama Hrvatska ne može konkururati destinacijama masovnog i jeftinog turizma, treba inzistirati na autentičnosti i kvaliteti, i prema potencijalnim partnerima to vrlo jasno i konkretno potkrjepiti. To su neki od savjeta iz online brošure pod naslovom "Tips and Tricks: Kako poslovati s partnerima u Velikoj Britaniji?", upravo objavljene u suradnji Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i Britanske udruge turističkih agencija (ABTA), u okviru projekta Stand Tour, financiranog kroz Program za cjeloživotno učenje Europske unije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_smijeh]
Uključite se u raspravu