Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Od ukupnog broja franšiza u RH 30% je domaćih

Autor: Mladen Miletić
25. siječanj 2024. u 12:26
Podijeli članak —
U prilog franšiznom poslovanju idu i inozemni iskoraci domaćih franšiza poput Muzeja iluzija.../P. Macek/PIXSELL

Izvještaj je pokazao i da se u Hrvatskoj zadnje tri i pol godine povećalo tržište franšiza.

U Hrvatskoj je u 2023. poslovalo 248 franšiznih sustava na 4500 lokacija s oko 20 tisuća izravno zaposlenih, a od ukupnog broja franšiza gotovo 30% su hrvatske, ističu iz Hrvatske udruge za franšizno poslovanje u prvom izvještaju o franšiznom poslovnom sektoru “Croatia Franchise Report 2023.”.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Izvještaj je pokazao i da se u Hrvatskoj zadnje tri i pol godine povećalo tržište franšiza, što je po franšiznoj udruzi znak da se to tržište konačno konsolidira, a kao model rasta postaje i vrlo interesantan i hrvatskim poduzetnicima.

U Hrvatskoj je u 2023. poslovalo 248 franšiznih sustava na 4500 lokacija s oko 20 tisuća izravno zaposlenih, a od ukupnog broja franšiza gotovo 30% su hrvatske, ističu iz Hrvatske udruge za franšizno poslovanje u prvom izvještaju o franšiznom poslovnom sektoru “Croatia Franchise Report 2023.”.

Izvještaj je pokazao i da se u Hrvatskoj zadnje tri i pol godine povećalo tržište franšiza, što je po franšiznoj udruzi znak da se to tržište konačno konsolidira, a kao model rasta postaje i vrlo interesantan i hrvatskim poduzetnicima.

“Croatia Franchise Report 2023.” predstavlja sveobuhvatnu analizu franšiznog sektora u Hrvatskoj, ali pokazuje i budući smjer i trendove razvoja, po kojima će u 2024. i u tom segmentu biti ključne tehnološke inovacije, automatizacija i umjetna inteligencija. Očekuje se i rast izvaninstitucionalnih edukacija za djecu i sektora wellnessa, kao i rast domaćih te ulazak novih stranih franšiza.

Iznose se i podaci o tom sustavu u nekoliko zemalja. Mađarska ima 300 franšiza, od kojih 210 domaćih, na ukupno 20.000 lokacija i 100 tisuća zaposlenih, a Italija 1000 franšiza, od kojih čak 960 domaćih, na ukupno 60.000 lokacija i sa 200 tisuća zaposlenih.

Autor: Mladen Miletić
25. siječanj 2024. u 12:26
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close