Kada je 2004. godine pokrenula vlastiti biznis s organiziacijom evenata, Zagrepčanka Tihana Ratkajec paralelno je radila još jedan posao. Ured je bio registriran na njenoj kućnoj adresi, a koristila je računalo kupljeno još za vrijeme studija.
Problemi s birokracijom
Pokrenula je E-dizajn, obrt za usluge i putničku agenciju koja se bavi organizacijom profesionalnih događanja i poslovnih susreta. "Bilo je skromno i išla sam polako. Najteže je bilo dolaziti do novih klijenata. Kada sam odlučila doregistrirati putničku agenciju kako bismo mogli organizirati incentive i team building programe susrela sam se s nizom problema, od toga da poslovni prostor ne može biti u stambenoj zgradi već isključivo u onoj koja je poslovna, pa do dodatnih troškova koji nastaju samom registracijom putničke agencije, poput plaćanja posebnih osiguranja, članarina turističkoj zajednici i slično", kaže Ratkajac. Prije nego što je osnovala svoju event agenciju, radila je na organizaciji animacijskih aktivnosti i događanja u hotelima te u dvije agencije. Kao i većini poduzetnika, i njeno radno vrijeme je od 0-24 sata, već s ispijanjem prve kave razmišlja što treba napraviti, koga nazvati, što napisati u e-mailu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu