Kupac danas može isti proizvod kupiti na više različitih mjesta i putem različitih kanala prodaje. Zašto su onda neke tvrtke u toj prodaji uspješnije od drugih, a ne nude nužno nižu cijenu? Zato što nude bolju uslugu i iskustvo kupovanja svojim kupcima i klijentima.
Koliko je važno stvaranje tog pozitivnog iskustva za kupce i klijente govori i nedavno istraživanje tvrtke SDL o ponašanju potrošača u maloprodaji koje je pokazalo da je 60% potrošača u svijetu spremno platiti više radi pozitivnog iskustva, dok se taj postotak u SAD-u penje na 73% potrošača. Pozitivno iskustvo ili sam doživljaj kupovine je onaj faktor koji će napraviti razliku prilikom odabira prodavaonice slijedeći put. Kupac odabire mjesto koje je ugodnije za kupovinu i gdje je usluga bolja, jer danas većinu proizvoda možete kupiti na više različitih mjesta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu