Hrvatska turistička zajednica objavila je Natječaj za izbor krovnog komunikacijskog koncepta – Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije. Kako neslužbeno saznajemo, slogan Croatia Full of life vrijedit će još ovu sezonu, i novi slogan i koncept trebao bi biti spreman do turističkog sajma WTM London, odnosno za komunikaciju prema tržištu za 2024.
Kako pojašnjavaju u HTZ-u, postupak će imati dvije faze, prva faza uključuje predselekcijski postupak koji se odnosi na dostavu dokumentacije kojom se dokazuje sposobnost potencijalnih ponuditelja, dok se druga faza odnosi na dostavu ponuda odabranih ponuditelja. Također, u sklopu natječaja predviđena su dva projektna zadatka, odnosno izrada krovnog komunikacijskog koncepta za koji će biti odabrano do najviše pet ponuditelja, te izrada vizualnog identiteta za koji će biti odabrano najviše do 10 ponuditelja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu