Novo ruho otočja financira se iz EU i Fonda za okoliš

Autor: Marija Crnjak , 09. rujan 2021. u 22:00
Uspomene i priče iz povijesti Brijuna izvor su vječne inspiracije za posjetitelje/SHUTTERSTOCK

Za javnu ustanovu projekt je osmislila tvrtka Četiri film, a cilj je, uz ostalo, povećanje vidljivosti parka i novih turističkih proizvoda.

Nacionalni park Brijuni ima novu marketinšku kampanju i brend strategiju pod nazivom “Brijuni-otočje vječne inspiracije”, koju je u suradnji s javnom ustanovom NP Brijuni osmislila tvrtka Četiri film.

Kako doznajemo u ustanovi, brendiranje je provedeno u sklopu projekta Novo ruho Brijuna, koji se financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Muzej na otvorenom

“Kada bi Brijuni mogli pričati, ispričali bi cijelu povijest Istre i Mediterana. Od vremena veličanstvenih dinosaura i starog Rima do burnih događanja novije povijesti.

Svako razdoblje ostavilo je poneki trag – arheološke ostatke, građevine i druge kulturno-povijesne spomenike u prostoru, te je tako otočje tijekom vremena postalo jedinstveni muzej na otvorenom.

Tom idejom smo se vodili kada smo osmislili slogan kampanje, jer uspomene i priče iz čarobne povijesti Brijuna izvor su vječne inspiracije za svakog posjetitelja.

Uspješnom provedbom kampanje ostvaren je doseg širokog spektra građana na ključnim tržištima. Projekt se trenutno nalazi u završnoj fazi provedbe u kojoj planiramo organizaciju Završne konferencije projekta “Novo ruho Brijuna” na kojoj će se predstaviti svi rezultati ovog dugogodišnjeg projekta”, istaknula je Paulina Križić, koordinatorica produkcije Četiri film.

Ciljevi kampanje su povećanje vidljivosti Nacionalnog parka Brijuni i novih turističkih proizvoda, kreiranje prepoznatljivog identiteta, kulturna revalorizacija Brijuna, isticanje dostupnosti te komunikacija kompletne turističke infrastrukture.

Najveći projekt NP-a

Maša Mihelić, voditeljica Službe za pripremu i provedbu projekata u Nacionalnom parku ustanove Nacionalni park Brijuni, podsjetila je kako je projekt “Novo ruho Brijuna” najveći brijunski projekt te prvi projekt financiran iz EU fondova. Ukupna vrijednost projekta određena je na maksimalnih 41,7 milijuna kuna.

“Namjera je iskoristiti europske fondove za suvremenije promicanje održivog korištenja prirodne baštine u NP Brijuni kroz unapređenje posjetiteljske infrastrukture.

Projekt je značajan i za lokalnu i širu zajednicu budući da je kroz velik broj javnih nabava niz proizvođača, dobavljača i izvršitelja usluga dobilo priliku plasirati svoje robe, radove i stručne usluge, a bitan je i zbog budućih zapošljavanja koja su u planu nakon realizacije projekta”, istaknula je Mihelić.

Komentirajte prvi

New Report

Close