Novo piće u Hrvatskoj? Zašto ne

Autor: Sergej Novosel Vučković , 04. svibanj 2021. u 20:29
Foto: Pixabay

WAI Moment je napitak na bazi voćnog vina i gazirane vode, te prirodnih aroma, s 4% alkohola. Donosi ga Zagrebačka pivovara, nudi u 3 okusa u limenkama od 0,33 l

Piće koje se posljednjih godina rasprostranilo cijelim svijetom napokon je u Hrvatskoj – naše je tržište dobilo prvi hard seltzer. Napitak na bazi voćnog vina (konkretno fermentirane jabučne baze) i gazirane vode, te prirodnih aroma, s 4% alkohola razvila je Zagrebačka pivovara i “krstila” ga imenom WAI Moment, što je ujedno i prvi nepivski proizvod ovoga tržišnog lidera u pvivskom segmentu.
Trenutak za WAI Moment čini se da nije mogao biti bolji – proljeće je na vrhuncu i nailazi ljeto, kad su i potrebe za osvježavajućim hladnim pićima na najvišoj razini, a prvi hrvatski hard seltzer nudi se u tri okusa – limeta i menta (ime brenda Minty Lime Time), tropsko voće (Tropical Crew) i bobičasto voće (Crazy Berries) i novi je adut u lepezi proizvoda zagrebačke kompanije.

Foto: PD

“Zahvaljujući sjajnom timu Zagrebačke pivovare koji stoji iza cijelog projekta, predstavljamo WAI Moment – novu vrstu alkoholnog pića koja će savršeno nadopuniti naš portfelj. Jasno smo izrazili ambiciju da idemo van kategorije piva, a WAI Moment je proizvod kojim ispunjavamo to obećanje. Hard seltzeri osvajaju svijet, a siguran sam da će se svidjeti i našim potrošačima”, kaže Miroslav Holjevac, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare. WAI Moment dolazi u limenkama (na ambalaži piše gazirana voda s alkoholom), volumena 0,33 litara, proizvodi se bez umjetnih boja, konzervansa i glutena, prihvatljiva je i veganima, a po limenci ima od 92 do 96 kalorija. Direktorica marketinga Pivovare Ana Štebih otkriva odakle samo ime:
““Ponosni smo što smo kreirali WAI Moment. WAI na havajskom znači voda, koja je ujedno i izvor života. Naš novi brend govori o optimizmu, prirodnosti i zabavi. Piće je kao stvoreno za svakodnevicu s okusom ljeta”, kaže ona.

Kategorija hard seltzer je, prema podacima Zagrebačke pivovare, zadnjih godina jedna od najpopularnijih inovacija u svijetu, na američkom tržištu raste troznamenkasto. Hrvatska je među prvim državama koja je donosi svojim potrošačima, a u WAI Momentu će osim hrvatskih, moći uživati i pilci u zemljama srednje i istočne Europe.

Komentirajte prvi

New Report

Close