UNICEF Hrvatska i HUP proveli su anketno istraživanje o poslovanju po mjeri djece i obitelji. Radi se o prvom takvom istraživanju, sudjelovalo je 101 poduzeće, a u unakrsnoj anketi ispitano je 273 djece i mladih.
Rezultati su pokazali da djeca i mladi često svjedoče poslovnim razgovorima i obvezama svojih roditelja kod kuće (97 posto), a za rad od kuće svojih roditelja smatraju da u najmanjoj mjeri doprinosi ugodnijem obiteljskom životu zbog percepcije da ne znači više kvalitetnog vremena za djecu i obitelj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu