Kruh je za mnoge osnovna životna namirnica, a njegove cijene porasle su u cijeloj Europi. Najviše u Mađarskoj – i to za nevjerojatnih 66 posto. U Hrvatskoj je to duplo manje, ali i dalje previše jer građani nemaju izbora. Osjete to i proizvođači kruha.
“Sigurno građani gledaju na svaku kunu, tako i kod nas. I ipak odlučuju se možda i na malo rjeđe dolaženje u pekaru i naravno, prilikom izbora biraju možda malo neke jeftinije stvari”, rekao je za N1 Andrija Pernar, suvlasnik Bread Club pekarnice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu