Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Novi trendovi i primjeri kontrolinga

Autor: Poslovni dnevnik
24. siječanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Seminar se održava 14. i 15. veljače

Sudionici seminara će doznati više o procesima prodajnog kontrolinga.

Tvrtka Kognosko, specijalizirana za usluge iz kontrolinga, organizira seminar: "Sales Controlling" koji će se održati 14. i 15. veljače u hotelu Antunović u Zagrebu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Predavač dvodnevnog seminara, Dietmar Pascher, trener i partner Controller Akademie München – vodeće svjetske akademije za kontroling, okupljene će upoznati s najnovijim prodajnim tehnikama i trendovima, kao i s uspješnim primjerima njemačkog kontrolinga. Ovo je prvi seminar u Hrvatskoj s kojim će se najpoznatija njemačka škola kontrolinga predstaviti hrvatskim kontrolerima te ih kroz dva dana interaktivnog rada upoznati sa  stvarnim primjerima i prokušanim rješenjima iz kontrolinga.

Tvrtka Kognosko, specijalizirana za usluge iz kontrolinga, organizira seminar: "Sales Controlling" koji će se održati 14. i 15. veljače u hotelu Antunović u Zagrebu.

Predavač dvodnevnog seminara, Dietmar Pascher, trener i partner Controller Akademie München – vodeće svjetske akademije za kontroling, okupljene će upoznati s najnovijim prodajnim tehnikama i trendovima, kao i s uspješnim primjerima njemačkog kontrolinga. Ovo je prvi seminar u Hrvatskoj s kojim će se najpoznatija njemačka škola kontrolinga predstaviti hrvatskim kontrolerima te ih kroz dva dana interaktivnog rada upoznati sa  stvarnim primjerima i prokušanim rješenjima iz kontrolinga.

Sudionici seminara će doznati više o procesima prodajnog kontrolinga – holističkom načinu razmišljanja, menadžerskom upravljanju rezultatima (donošenju odluka o prodajnom miksu) te upravljanju rezultatom kupaca i troškova. Pored toga, govorit će se i o određivanju cijena (strukturiranju troškova proizvoda i strateškom formiranju cijena), izračunu vrijednosti kupaca, kontrolingu marketinških aktivnosti te strateški prodajnom kontrolingu.

Autor: Poslovni dnevnik
24. siječanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close