Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Novi plan jeftinijeg prijevoza: Jedna karta za tramvaj, vlak i autobus

Autor: Poslovni.hr
28. siječanj 2015. u 08:57
Podijeli članak —
Foto: Marko Lukunić/ Pixsell

Integrirani prijevoz trebao bi dovesti i do rasterećenja Zagreba automobilskim prometom.

Za dvije godine putnici bi do svojih odredišta mogli s jednom kartom, koristeći  vlak, autobus i tramvaj, piše Večernji list.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

To je naime plan o integriranju putničkog prijevoza u Gradu Zagrebu te Zagrebačkoj i Krapinsko-zagorskoj županiji koji je zamišljen prije 18 godina, a još 2008. češki konzultanti izradili su studiju u kojoj su dali prijedloge kako bi prijevoz trebao izgledati.

Za dvije godine putnici bi do svojih odredišta mogli s jednom kartom, koristeći  vlak, autobus i tramvaj, piše Večernji list.

To je naime plan o integriranju putničkog prijevoza u Gradu Zagrebu te Zagrebačkoj i Krapinsko-zagorskoj županiji koji je zamišljen prije 18 godina, a još 2008. češki konzultanti izradili su studiju u kojoj su dali prijedloge kako bi prijevoz trebao izgledati.

Uz jednu kartu za sva vozila, prijevozničke će se linije prilagoditi potrebama putnika, a i cijena prijevoza trebala bi biti povoljnija nego što je to danas.

Grad Zagreb, Zagrebačka i Krapinsko-zagorska županija lani su osnovale javno poduzeće Integrirani promet zagrebačkog područja d.o.o., koje upravo dovršava dokumentaciju za natječaj za izradu masterplana kojim će se razraditi potankosti.

Uz ostalo, integrirani prijevoz trebao bi dovesti i do rasterećenja Zagreba automobilskim prometom, a slična je situacija i kada je riječ o Zagorju. Nepovezani vozni redovi bez objedinjenih informacija o polascima i dolascima otežavaju planiranje putovanja, a zbog zasebnog kupovanja karata putnici gube vrijeme i novac.

Prema procjenama, za realizaciju prve faze projekta bit će potrebno oko 150 milijuna kuna, a namjera je da se dobije novac iz fondova Europske unije.

Autor: Poslovni.hr
28. siječanj 2015. u 08:57
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close