Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U Arena Centru otvorena omiljena trgovina Hrvata, prostire se na dva kata, uvedene i nove mogućnosti kupnje

Autor: Ana Roksandić
28. rujan 2025. u 09:57
Podijeli članak —
FOTO: Igor Kralj/PIXSELL

Implementirana su napredna tehnološka rješenja koja unaprjeđuju korisničko iskustvo i ubrzavaju procese, poručuju iz kompanije.

Zara je ponovno otvorila vrata svoje trgovine u zagrebačkom Arena Centru. U proširenom prostoru na 2300 četvornih metara raspoređenih na dva kata posjetitelje očekuje bogata ponuda uz nove zone posvećene parfemima i ekskluzivnim linijama poput Zara Athleticz. Implementirana su napredna tehnološka rješenja koja unaprjeđuju korisničko iskustvo i ubrzavaju procese, poručuju iz kompanije.

Naglašavaju kako će trgovina imati automatizirani silos sustav kapaciteta do 1200 paketa za brzo preuzimanje online narudžbi, dvije automatizirane stanice za povrat proizvoda te dodatne točke za povrat online narudžbi. Uvedene su i nove zone za plaćanje, uključujući pristupačne blagajne uz asistenciju osoblja.

Zara je u svojoj trgovini u Arena Centru predstavila novi koncept uređenja prostora, koji se već primjenjuje u nekim od njezinih ključnih prodajnih lokacija u svijetu. Interijer je oblikovan kao niz povezanih ambijenata od kojih svaki nosi vlastiti karakter, a zajedno stvaraju dojam male trgovine unutar trgovine. Riječ je o dizajnu s naglaskom na intimniji ambijent, specijalno osmišljen namještaj i drukčiji način prezentacije kolekcija.

Uz promjene u interijeru, uvedene su i nove mogućnosti kupnje. Posjetitelji mogu kombinirati iskustvo fizičke trgovine s online kanalima, web platformom i mobilnom aplikacijom te pritom provjeriti dostupnost artikala u stvarnom vremenu ili jednostavnije pronaći proizvode unutar same trgovine. Podsjetimo, španjolski brend na hrvatsko tržište stigao je u ljeto 2007. godine.

Zara u Hrvatskoj posluje kroz tvrtku ITX Hrvatska, koja upravlja i ostalim Inditexovim brendovima poput Bershke, Stradivariusa i Massimo Duttija. Lani je ostvarena neto marža u kompaniji iznosila 3,47 posto, pokazuju podaci Dun & Bradstreet.

Autor: Ana Roksandić
28. rujan 2025. u 09:57
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close