Gotovo dvije godine nakon što je ušla u vlasništvo dalmatinskih hotela HTP-a Orebić i Korčula, turistička tvrtka Laguna Novigrad provela je rebrending svih svojih hotela, koji će od početka sljedeće godine poslovati pod novim turističkim brendom Aminess hotels & campsites, a nakon novog brenda slijedi i ulaganje od ukupno 25 milijuna kuna u 2016. godini, otkrivaju u tvrtki.
Novi brend rezultat je istraživanja stavova gostiju, partnera i zaposlenika tvrtke kojeg je za Lagunu Novigrad provela agencija za kreativne komunikacije i brand management Carli+Sosa iz Splita. Osnova riječi Aminess je ami (franc. prijatelj) koja je sinonim za pristup koji Laguna Novigrad godinama njeguje, pojašnjavaju u kompaniji. "Novim brendom uspješno zaokružujemo investicijski ciklus kojeg zadnjih nekoliko godina prati kontinuirani rast prihoda i noćenja, ulaganja u objekte i podizanje kategorizacije kampova, te širenje poslovanja u Dalmaciju. Time je Laguna Novigrad izišla iz regionalnih okvira poslovanja, te je u skladu s trendovima komuniciranja na tržištu, prepoznata potreba za rebrandingom", pojasnila je Zrinka Bokulić, predsjednica Uprave Lagune Novigrad dodajući da novi brend ne donosi nikakve promjene u pravnom smislu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu