Hrvatska turistička zajednica lansirala je novi komunikacijski koncept pod oznakom #CroatiaLongDistanceLove s porukom “Welcome Croatia to your home”.
Cilj je komunikacija s gostima na društvenim mrežama te online platformama. Koncept je osmišljen s ciljem “dovođenja” Hrvatske u domove ljubitelja putovanja, onih koji su već posjetili Hrvatsku te onih koji će to tek učiniti.
“U ovim trenucima iznimno je važno zadržati optimizam i kontinuirano održavati vidljivost naše zemlje na turističkoj karti. Svakodnevnim pojačanim komuniciranjem putem društvenih mreža na kojima bilježimo iznadprosječne brojke posjeta, podsjećamo ljubitelje putovanja koliko je hrvatska turistička ponuda jedinstvena, bogata i raznolika.
Svu trenutnu komunikaciju objedinili smo pod zajedničkom oznakom #CroatiaLongDistanceLove, pojasnio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
HTZ je u izradi iduće komunikacijske platforme namijenjene domaćim i inozemnim gostima, a u finalnoj fazi izrade je i promotivna kampanja namijenjena sedam tržišta našeg bližeg okruženja koju će plasirati kada se za to steknu adekvatni uvjeti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu