Nova kampanja #CroatiaLongDistanceLove dovodi Hrvatsku u domove virtualnih putnika

Autor: Marija Crnjak , 22. travanj 2020. u 21:59
Putem društvenih mreža podsjećamo ljubitelje putovanja koliko je hrvatska turistička ponuda jedinstvena, kažu u HTZ-u

HTZ je u izradi iduće komunikacijske platforme namijenjene domaćim i inozemnim gostima

Hrvatska turistička zajednica lansirala je novi komunikacijski koncept pod oznakom #CroatiaLongDistanceLove s porukom “Welcome Croatia to your home”.

Cilj je komunikacija s gostima na društvenim mrežama te online platformama. Koncept je osmišljen s ciljem “dovođenja” Hrvatske u domove ljubitelja putovanja, onih koji su već posjetili Hrvatsku te onih koji će to tek učiniti.

“U ovim trenucima iznimno je važno zadržati optimizam i kontinuirano održavati vidljivost naše zemlje na turističkoj karti. Svakodnevnim pojačanim komuniciranjem putem društvenih mreža na kojima bilježimo iznadprosječne brojke posjeta, podsjećamo ljubitelje putovanja koliko je hrvatska turistička ponuda jedinstvena, bogata i raznolika.

Svu trenutnu komunikaciju objedinili smo pod zajedničkom oznakom #CroatiaLongDistanceLove, pojasnio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

HTZ je u izradi iduće komunikacijske platforme namijenjene domaćim i inozemnim gostima, a u finalnoj fazi izrade je i promotivna kampanja namijenjena sedam tržišta našeg bližeg okruženja koju će plasirati kada se za to steknu adekvatni uvjeti.

Komentirajte prvi

New Report

Close