Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nije rano: HTZ već poziva Nijemce na odmor u Hrvatsku

Autor: Marija Crnjak
08. veljača 2022. u 22:00
Podijeli članak —
Kampanja će biti aktivna do kraja ožujka na najjačim buking platformama na njemačkom tržištu/G. Jelavić/PIXSELL

U sklopu kampanje naglasak će biti na onim turističkim proizvodima za kojima je na njemačkom tržištu izražen najveći interes, a to su sunce i more, nautika, aktivni turizam te kultura.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) započela je ranu kampanju na njemačkom tržištu, koja će biti aktivna do kraja ožujka na najjačim buking platformama na njemačkom tržištu, kao što su Expedia.de, Urlaubspiraten.de, Weg.de i Resereporter.de. Pojašnjavaju kako nije rano za kampanju, jer se na ovom tržištu vraća trend ranijeg bukiranja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Cilj nam je pozicioniranje Hrvatske kao jedne od top inozemnih destinacija Nijemaca, te smo sigurni kako će mnogi od njih svoja putovanja u ovoj godini rezervirati puno ranije nego je to bio slučaj tijekom posljednje dvije godine u kojima je, uslijed bila vrlo izražena bila last minute potražnja”, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako se putem kampanje planira ostvariti gotovo 10 milijuna impresija.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) započela je ranu kampanju na njemačkom tržištu, koja će biti aktivna do kraja ožujka na najjačim buking platformama na njemačkom tržištu, kao što su Expedia.de, Urlaubspiraten.de, Weg.de i Resereporter.de. Pojašnjavaju kako nije rano za kampanju, jer se na ovom tržištu vraća trend ranijeg bukiranja.

“Cilj nam je pozicioniranje Hrvatske kao jedne od top inozemnih destinacija Nijemaca, te smo sigurni kako će mnogi od njih svoja putovanja u ovoj godini rezervirati puno ranije nego je to bio slučaj tijekom posljednje dvije godine u kojima je, uslijed bila vrlo izražena bila last minute potražnja”, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako se putem kampanje planira ostvariti gotovo 10 milijuna impresija.

U sklopu kampanje naglasak će biti na onim turističkim proizvodima za kojima je na njemačkom tržištu izražen najveći interes, a to su sunce i more, nautika, aktivni turizam te kultura.

Dodatna posebnost ove kampanje je da se promocija Hrvatske odvija putem landing stranica koje su isključivo posvećene Hrvatskoj i koje se nalaze na platformama na kojima korisnici mogu odmah bukirati smještaj, a čime se pozitivno utječe na rast rezervacija tijekom predsezone.

U Hrvatskoj je tijekom prošle godine, prema podacima sustava eVisitor, s tržišta Njemačke ostvareno 21,2 milijuna noćenja, a čime je izjednačen rezultat iz rekordne 2019. godine.

Autor: Marija Crnjak
08. veljača 2022. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close