Pozivni centar 113 za ugrožene od koronavirusa prima više od 50.000 poziva na dan. Time je rad epidemiologa i tima stručnjaka dodatno opterećen, a kako bi do kraja borbe s ovom pandemijom taj broj poziva bio potencijalno manji, Hrvatski zavod za javno zdravstvo je u suradnji s tvrtkom Hero Factory razvio chatbot-računalni program za komunikaciju s ljudima. Riječ je o međukoraku za smanjivanje pritiska na bolnice, a u svrhu razvoja ovog chatbota istražene su sve informacije, razrađena je tematika i implementirani su stručna pomoć i znanje epidemiologa iz Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.
Kako objašnjava voditeljica projekta chatbota Barbara Slopko, ovakva rješenja već postoje u SAD-u, Engleskoj, Španjolskoj i Indiji, a kod svih je cilj isti-smanjiti pritisak na zdravstvene djelatnike koji u doba pandemije imaju posla znatno više nego inače, a pozivi i želja da se pravovremeno pruže sve informacije katkada ga čine samo još težim.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu