Trgovački lanac Lonia iz Kutine sljednica je nekadašnje Slavije i ove godine slavi 60. obljetnicu, a direktor Krste Jaram tvrtku vodi od 2002. Lonia ima mrežu trgovina u četirima županijama središnje Hrvatske, početkom travnja ušla je i na konkurencijom prenapučeno zagrebačko tržište nakon što je, iznenadivši mnoge konkurente, preuzela 20 trgovina Dione.
Što je bio motiv dolaska Lonije u Zagreb?
Lokacije koje je Diona ponudila ocijenili smo kao šansu koju ne treba propustiti jer je riječ o klasičnim kvartovskim trgovinama. To je nešto gdje smo mi doma i gdje se dobro snalazimo. Da je Diona ponudila objekte većeg formata koje je nedavno uzeo Spar, morali bismo to odbiti, u tom tipu trgovina nismo dovoljno dobri.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Te Dione koje su oni kupili su totalno zapuštene…u njih treba uložit milijune da na nesto lice. Tako je i Gavrilović štancao broj trgovina zbog kanala za,meso kao ovi za pekaru a to se pokazalo neuspjeano. Trebaju objekte urediti,uložiti jer realno Konzum tu ne štedi
Uključite se u raspravu